|
Dôkaz, že rakovinový priemysel nechce liek na rakovinu, aj keď sa jedná o farmaceutikum |
|
Napísal Bádateľ
|
|
Monday, 06 February 2012 |
|
Bezpečný a efektívny liek na rakovinu bol objavený v podobe lieku pôvodne používanom na liečbu nezvyčajných metabolických problémov. Aj napriek tomu rakovinový priemysel neprejavil o výskumnú správu o dichlór acetáte (DCA) z Univerzity v Alberte, Kanada, publikovanom v roku 2007 žiadny záujem. Problém bol v tom, že patent na DCA už vypršal. Uvedený výskum tiež potvrdil, že rakovina je metabolickou chorobou a nie nejakou zvláštnou genetickou mutáciou buniek, ktorý ako argument s radosťou používa hlavný medicínsky prúd. Avšak medicínska mafia nechce, aby ste sa dozvedeli o tom, čo väčšina alternatívnych lekárov na rakovinu už dávno vie. Od dôb, kedy americký prezident Nixon vyhlásil v roku 1976 vojnu rakovine, podarilo sa rakovinovému priemyslu získať obrovské množstvo peňazí na výskum neskutočne drahých chemoterapií, kde jeden cyklus stojí aj 50, 100 a niekedy aj viac tisíc dolárov a ktoré len zriedka, ak vôbec, fungujú. Chemoterapeutiká si obyčajne vyžadujú byť doplňované ďalšími druhmi liekov na zmiernenie ich hrozných vedľajších účinkov. |
|
Celý článok...
|
|
|
Výzva k bojkotu firmy GlaxoSmithKline (GSK) a jej výrobkov |
|
Napísal Bádateľ
|
|
Sunday, 29 January 2012 |
|
V poslednej dobe sme svedkami množiacich sa správ o neetickom a nemorálnom správaní sa firmy GlaxoSmithKline (GSK). Jednou zo správ, ktorá prenikla na verejnosť, bolo nedávne odsúdenie tejto firmy argentínskym súdom za nelegálne pokusy s vakcínami na novorodencoch, z ktorých 14 zomrelo. Tejto téme sme sa venovali aj na našej stránke v článku: Firma GlaxoSmithKline pokutovaná za nelegálne experimenty s vakcínami, ktoré usmrtili 14 detí Ďalším prípadom zavrhnutiahodných praktík tejto firmy je v správa o experimentoch s rotavírusovými vakcínami na predčasne narodených deťoch. Napriek tomu, že správy neuvádzajú počet usmrtených alebo ťažko poškodených detí, je opodstatnené sa domnievať, že k takýmto prípadom naozaj došlo, no boli zo štatistiky vyradené z dôvodu „nedokončenia štúdie“. Viac podrobností o tejto afére sa môžete dočítať v tomto článku: GlaxoSmithKline použil předčasně narozené děti jako pokusné králíky ve zmanipulovaných testech vakcín Na základe týchto znepokojujúcich odhalení považujeme za dôležité upovedomiť o nich širokú verejnosť a zároveň predložiť výzvu k bojkotu firmy GlaxoSmithKline a jej výrobkov. Na konci tohto článku uvádzame podrobný menný zoznam výrobkov, ktoré GSK predáva na slovenskom trhu. Pobádame všetkých priaznivcov našej stránky aby túto výzvu ďalej šírili a informovali aj svojich známych, rodinu a priateľov. |
|
Celý článok...
|
|
|
Nefunkčnosť systému a neochota poslancov |
|
Napísal Bádateľ
|
|
Saturday, 28 January 2012 |
|
Iniciatíva pre uvedomenie si rizík očkovania, o.z. v marci 2011 oslovila premiérku, MZ SR, ÚVZ a poslancov formou podnetu, upozorňujúceho na početné následky spôsobené povinným očkovaním a na nefunkčnosť systému rozpoznávania a nahlasovania vedľajších účinkov vakcinácie. Na zasadaní zdravotníckeho výboru 26.1. chcelo združenie informovať poslancov, ako MZ SR a ÚVZ zmarili prešetrenie toho podnetu. MZ SR v liste z 11.5.2011 totiž konštatovalo, že „nebolo zaznamenané žiadne trvalé zdravotné poškodenie... U 2 detí boli hlásené nežiaduce reakcie po očkovaní BCG vakcínou, v obidvoch prípadoch išlo o... reakcie bez trvalých následkov.“ Preverovanie ÚVZ a MZ SR identifikovalo len tie prípady poškodenia zdravia očkovaním, ktoré lekári nahlásili na RÚVZ, čo vytvára dojem, že ostatné zo 40 prípadov poškodenia zdravia neboli spôsobené očkovaním. |
|
Celý článok...
|
|
|
Detská strava a najčastejšie chyby rodičov |
|
Napísal Bádateľ
|
|
Wednesday, 25 January 2012 |
|
V oblasti detskej stravy robia rodičia najčastejšie týchto 6 chýb:
1. Posielanie deti preč z kuchyne
Je pochopiteľné, že rodičia nechcú deti v blízkosti horúcich hrncov, vriacej vody a ostrých nožov. Avšak štúdie poukazujú na to, že zainteresovanie detí pri príprave jedla je prvým dôležitým krokom k tomu, aby deti ochutnali nové pokrmy.
2. Nútenie detí ochutnať aspoň trocha zo všetkého na tanieri
Vyžadovania toho, aby dieťa ochutnalo aspoň zo všetkého trocha sa s najväčšou pravdepodobnosťou vypomstí. Štúdie ukazujú, že deti reagujú negatívne ak ich rodičia nútia k jedlu a to aj vtedy, keď je s tým spojená nejaká odmena. |
|
Celý článok...
|
|
|
Ako diéta pre deti môže viesť k obezite |
|
Napísal Bádateľ
|
|
Sunday, 22 January 2012 |
|
Konzumovanie diétnej stravy deťmi, namiesto kaloricky plnohodnotnej verzie, môže viesť k prejedaniu a obezite neskôr keď vyrastú, tvrdí správa z kanadskej štúdie uskutočnenej Univerzitou v Alberte. V štúdii boli mladé myši kŕmené buď riadnou potravou alebo nízkokalorickými náhradami. Nízkokalorická verzia viedla myši k prejedaniu sa bez ohľadu na to, či mali genetické predispozície pre štíhlosť alebo obezitu. Hlavný výskumník, profesor David Pierce uviedol: „Na základe výsledkov nášho výskumu sme dospeli k tomu, že pre deti je lepšia plnohodnotná vyvážená strava s dostatkom kalórií pre ich denné aktivity, ako nízkokalorické jedlá a pokrmy“. Obezita je hlavným rizikovým faktorom pre rozvoj cukrovky 2. typu a srdcovocievnych chorôb, preto uistenie sa, že vaše deti jedia správnu stravu hneď od začiatku, je dôležité pre ich budúce dlhodobé zdravie. Prečo je teda zlá diéta pre deti? |
|
Celý článok...
|
|
|